Savjeti za početnice i početnike

 
 


  1. 1.Pokušaš ne jesti najmanje sat i pol prije treninga. Pun želudac može ti zasmetati pri vježbanju. Gotovo svaki trening sadrži, osim vježbi opuštanja i istezanja, vježbe snage, koji uključuju kontrakciju trbušnih mišića, vježbe uvrtanja (torzija), obrnute položaje i sl. Osim toga, energija koju tvoje tijelo treba za probavljanje hrane može ti nedostajati pri izvođenju yoga položaja i nizova.


  1. 2.Dobro bi bilo da dođeš na trening barem par minuta prije početka. To će ti omogućiti da se presvučeš u miru, opustiš u druženju sa ostalim polaznicama, zauzmeš svoje mjesto i sl. Jednostavno, poklonit si tih par trenutaka puno je bolje nego doći u žurbi, u zadnji čas.


  1. 3.Uz dolazak ranije, probaj ostati do kraja treninga. Naravno uvijek postoje iznimke kad zaista moraš otići ranije, tada obavijesti o tome svoju učiteljicu. Ona će ti dati znak da je vrijeme za odlazak a ti to probaj učiniti diskretno i tiho bez uznemiravanja ostalih.


  1. 4.Ostavi mobitel kod kuće. Iznimno kad to nije moguće, barem isključi ton.


  1. 5.Razgovor sa ostalima u grupi također izbjegavaj. Sve što želiš pitati ili prokomentirati, probaj odgoditi za kasnije, nakon treninga. Svi, ili barem većina, usredotočeni su na dah i izvođenje vježbe, a razgovor im jednostavno oduzima tu dragocijenu pažnju.


  1. 6.Vjerojatno si u svojem upisnom listu navela detalje i specifičnosti zdrastvenog stanja i eventualnih tjelesnih ograničenja. U slučaju ozljede ili nekog akutnog stanja, obavijesti o tome svoju yoga učiteljicu na vrijeme da dobiješ savjete i upute kako tome prilagoditi pojedine yoga vježbe ili cijeli trening.


  1. 7.Nestrpljiva si zbog svojeg prvog treninga? Jedva čekaš! Želiš što prije saznati jesi li još uvijek u formi, dal ćeš moći napraviti sve te položaje? Nemoj pretjerivati. Radi samo one položaje koje možeš izvesti bez značajnog naprezanja. Osjetiš li nelagodu ili eventualno bol, polagano napusti položaj. Ako treba stani, odmori se. Nakon toga se vrati u trening. Moja učiteljica u mene je usadila jedno važno pravilo: vježbaj uvijek sa tijelom koje imaš danas. To vrijedi za sve!


  1. 8.I na kraju, dopusti si da u potpunosti doživiš trening. Yoga nas uči kako da se okrenemo prema unutra, prema sebi. To iskustvo je jedinstveno. Budeš li otvorena za njega od početka do kraja treninga bit ćeš ugodno iznenađena.


Ksenija Štahan

učiteljica yoge                                                                                                          Home

info.yogazamene@gmail.com

097 7748 982                                                                                                   



Pridruži nam se na Facebooku i Twitteru                                                         Newsletter

 

Prije odlaska na yogu bilo bi dobro da: