Izgovori

 
 

Danas (kao) ne možeš otići na yoga trening jer:


  1. 1.Nemaš dovoljno vremena!

A istina je zapravo da:

Nikad nećeš imati dovoljno vremena za sve ono što si si natovarila na leđa. Ako si svjesna dobrobiti koje ti yoga donosi, a svi znamo da jesi ;) - onda ćeš jednostavno svoju yogu i vrijeme za sebe staviti pri vrhu liste prioriteta. 


  1. 2.Preumorna si!

A istina je zapravo da:

Svatko tko je barem jednom vježbao yogu zna da će nakon treninga biti pun energije i elana. Sjeti se toga i kreni!


  1. 3.Ne, stvarno ne možeš, obitelj te treba!

A istina je zapravo da:

Nakon treninga osjećat ćeš se istegnuto, opušteno, osnaženo, nekako poletno, puna energije, bit ćeš ispunjena gotovo nekom čudesnom životnom radošću. Tvoja obitelj to osjeća. Takva si im draža i korisnija nego kad si umorna, napeta i čangrizava.


  1. 4.Ufff, prejela si se!

A istina je zapravo da:

Nije dobro jesti sat i pol prije treniga, težu hranu dva sata i više, ovisno o metabolizmu. Činjenica da si se prejela (a skoro sigurna znaš sve to) možda govori o svijesnom sabotiranju!?


  1. 5.Danas je tvoja omiljena serija!

A istina je zapravo da:

“Opuštanje” pred TV-om često nas jednostavno mami. Ležanje na sofi ili trosjedu i buljenje u ekran, čini se kao raj prema vježbanju yoga položaja i nizova u dvorani. Jedino što svi već znamo, a i ti, da nakon izležavanja, nema onog super osjećaja unutarnjeg zadovoljstva kojeg definitivno osjećaš nakon treninga.

Pa sad vagni:

Osjećaj radosti i poleta < ili > Osjećaj tromosti i tuposti


  1. 6.... imaš ih sigurno još, sama nastavi niz...


Dok tražiš još neki izgovor sjeti se da se uvijek možeš pridružiti i vježbati s nama :)


Ksenija Štahan

učiteljica yoge                                                                                                                           Home

info.yogazamene@gmail.com

097 7748 982


Pridruži nam se na Facebooku i Twitteru                                                                         Newsletter

 

Tvoj najčešći izgovor za ne-odlazak na trening